Fredag - äntligen helg!

Japp, nu gör jag officiellt helg. Allt vad skolarbete heter är bortgjort, möjligen att jag ska hämta ut en bok då, men äh. Jag är hungrig, kanske därför jag inte kan tänka på annat än mat. Ikväll blir det iallafall fläskfilé, vädret får bestämma om det blir grillat eller om det blir ugnen. Mums.
Förresten så kan jag ju bara säga att jag har införskaffat en egen dator. Det är svart och lagomt liten och fin. Dock har jag inget internet än, så den är inte så testad, men det kommer. Jag tycker iallafall om den en massa. Nä, men det var det om mitt liv. Nu ska jag ladda för en lugn helg, ska bli så jäklarns skönt!

Take care,
Love/ S

Kommentarer
Postat av: Carro

Åhåå va kul med datorn! :) Jag tycker att helgen kan bli halvlugn hihi och vi längtar tills ni kommer hem! :)

2009-09-04 @ 15:00:37
URL: http://carro89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0