Måndag - sjukling

Yes box, jag är sjuk, och det suger! Men å andra sidan är det ganska mys att vara hemma med min älsk hela dagarna. Dock rätt omysigt att jag hostar nyser och snorar konstan men.
Nu har vi finally internet i lägenhetern!!!!!!!! Dock funkar inte det trådlösa, men jag ahar ju elva meter kabel, så same shit liksom. Älsk tycker att jag ska få igång min blogg nu när vi har internet här i lägenheten, fast jag förstår egentligen inte, eftersom han aldrig äser den. Men det kanske blir ändring, vem vet?
Nä, jag ska slappa i soffan en stund till, se vidare på Sveriges fulaste hem sen lär jag däcka i sängen.


Take care,
Love/ S

Kommentarer
Postat av: Carro

Krya på dig tjejen!:)

2009-09-14 @ 22:38:00
URL: http://carro89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0