Måndag - tenta plugg

Japp, seminarie idag, meningen att det skulle följas upp av tenta plugg. Men
istället blev det att jag spenderade lite drygt två timmar på café blågår med
cola, pecannötspaj och Em. Bra mycket bättre än plugg! Man behöver en
paus ibland, höhö! Nu är det snabb visit i Domsjö, hämtade gamla matchkläder
som ska lämnas tillbaka. Nu blir det nog faktiskt plugg nån timme innan det bär
av till Husum och min älsk igen. Resten av veckan är tänkt att fyllas med plugg,
tenta på fredag, praktiken börjar till veckan, nervigt! Men det ska nog gå bra.
Nä, nu ska jag ta tg i plugget, lillebror bjöd just på godis, så nu har jag ju lite
extra pluggenergi med, mums!

Take care,
Love/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0