Fullt upp!

Minst sagt, inget fyra dagars ledig här inte, tvärt om! När det väl var helg från praktiken så skulle jag gå kurs hela helgen, ledarskapskurs med innebandyn, ingen slapphelg där inte! Men det var värt, rolig kurs och han som höll den var så jäääääkla engagerad! Jag menar, jag tror inte att alla kursledare skulle ställa sig på bordet för att alla skulle se vad han gjorde... Ja, det var grymt iallafall, men så fruktansvärt trött jag är! Jag brukar inte ha ont i huvudet, men nu har jag det titt som tätt. Jag äter, jag dricker bra på dagen, måste alltså bero på att jag sover för lite. Japp, så nu är det jag som börjar dejta kudden några timmar tidigare varje kväll. Jag är inte gjord för att börja 6.45 4-5 dagar i rad... Well, på torsdag jobbar jag iallafall kväll/natt, sen är jag ledig freda lärdag söndag :) På tal om praktiken så trivs jag som fisken i vattnet! Oh yes, Sen kanske det inte är något jag vill jobba med direkt när jag är klar, känns som att man vill hålla alla kunskaper fräscha tills som sitter lite mer fast i hjärnan. Men dom sista dagarna har varit händelserika, bäckenfraktur och stroke, spännande för mig, oturligt för de som drabbas! Å andra sidan hade det säkert hänt även om jag inte varit där. Känns lite dumt att man är "glad" då det händer saker, hemska människa. Men som sagt, det hade hänt ändå och mar lär sig inte om man inte får uppleva något!
Nä, nu ska jag ta och göra fika, se klart Spårlöst, sen somna i soffan till Roast på Berns.


Take Care,
Love/ S

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmmmmmhmmm.. en månad sen senaste inlägget.

2010-05-25 @ 15:32:35
URL: http://hennydahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0