Måndag

Sollfeteå var det nu ja.. Just varit en snubbe hät och fixat så internet funkar i vardagsrummet, skönt!
Kom ju ner igår, åkte och kikade på längehten, inget fel på den alls :) Sen åkte vi och käkade och handlade lite, sen satt vi framför tv;n mest hela kvällen. Sen hade vi info på sjukhuset idag, verkar rätt trevligt där, men jag har på känn att jag har hamnat på en tråkig avdelning med en handledare som är typ två meter lång och har hår som Marge Simpson...... Fast jag får väl återkomma om det på onsdag, då jag har gjort min första dag där, fick som varken träffa handledare eller huvudhandledare där idag.
Sen har jag också en sjuk hemlängtan, galet vad jag är hemmakär alltså, men jag vet ju att jag inte har något annat val än att stanna här i fyra veckor... Aja, alla hemma finns kvar och jag får ju faktiskt vara hemma på helgerna med. Men det kommer inte bli helt lätt. Aja, nog om det! Jag återkommer om något intressant inträffar! Kärlek till alla hemma!

Take care,
Love/ S

Kommentarer
Postat av: Evelina

Alltså jag trodde att JAG var hemmakär och lätt fick hemlängtan. Men du har varit borta i hela en dag och har redan hemlängtan, du ska då alltid vara värst! ;)

Men det kommer gå bra! Det blir nog lite lättare då du har annat att tänka på också - något att sysselsätta dig med liksom.

2009-04-20 @ 18:20:31
Postat av: Alba

Mufflan!!

Eftersom du verkar satsa stenhårt på formen inför beach 2009 kan du ju i alla fall inte ha några sysselsättningsproblem!

Finns det någon form av gym på sjukhuset eller någon annanstans? Pi vill att jag ska följa henne på konditionsträning ikväll!!! Kan du tänka dig!!

Har inte gjort stationer sen gymnasiet - tro om jag överlever?? Hon sa åt mig att ta vattenflaska...

2009-04-21 @ 11:46:26
URL: http://absolutalba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0