Onsdag

Idag är ingen bra dag känns det som. Grått äckelväder med snö och regn och så fick vi veta hur Klinisk Kemi tentan gick, 4 poäng ifrån G, jag kunde väl ha kuggat ordentligt istället? Aja, betyder alltså två omtentor den 9;e maj, kul liv.
Hade också case seminarium idag, skönt att ha det bortgjort iallafall. Sollefteå närmar sig som sagt, lite läskigt är det allt. Jag orkar inte alls böja packa, sätta upp mål för min praktik, börja plugga på allt som ska göras.
Alltså. Tills 9;e maj ska det vara Läkemedelsberäkning och Klinisk kemi
Till 4;e juni ska det vara Anatomi och fysiologi och Vård vid specifika sjukdomstillstånd 1
Och på det ska vi skriva en uppsats på 8 sidor under VFU;n.
Heja mig. Om ni inte förstod det så har jag inget liv förrns 5;e juni. Kom gärna ihåg mig tills dess!

Take care,
Love/ S

Kommentarer
Postat av: Ev

Tro inte att jag glömmer dig så lätt ;D

2009-04-16 @ 20:47:19
Postat av: Anonym

Va, vem? Sophia Hedgren.. Det låter bekant!

Nejdå, dig glömmer man inte i första daget.



Men vill du veta något sjukt, jag längtar nästan efter att plugga. För inse, det enda jag gör om dagarna är att kontrollera så att det är ex. 6 st bröd i en påse och att påsen är hel... Jag blir cp.

2009-04-28 @ 16:02:41
URL: http://henniede.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0