Söndag

Helgens sista dag egentligen, fast alla är ju lediga imorron med, så det känns lite lyx, och inte lika hemskt som alla andra söndagar brukar göra. Jag är lite avis på typ resten av Sverige. Dom sa igår eller om det var idag på radion att våren har kommit ända till Sundsvall. Då kan den väl lika gärna komma hit på en gång?! Blir lagomt avis på Eve som sitter ute och käkar lunch i solen i t-shirt ungefär, och så fick jag ett sms av Nike igår, hon låg och solade i underkläder. I april. FUSK. Jag vill ju också ha vår! Aja, våren kommer väl hit snart med :) Men nu ska jag förflytta mig ytterligare tre mil norrut, och imorgon blir det soffköp, finally! Och snygga röda kuddar till hoppas jag, om det finns iallafall :)
Take care,

Love/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0