Tisdag

Har varit ledig idag, Maja jobbade dag och Malin kväll. Jag och Malin var ute och gick en sväng innan hon for på jobbet, sen har jag varit ensam här sen halv två med datorn och tv;n som bästa vänner! Fast lite vettigt har jag gjort med. Jag har pluggat anatomi, lite iallafall, sen har jag städat i köket och startat diskmaskinen som går för fullt, sen har jag duschat och det är väl typ min dag 8) Gjorde iallafall klart med pappa att han hämtar hem mig och Malin på fredaag, skönt att inte komma hem allt för sent. Nä. Jag har verkligen ingen fantasi om vad jag ska skriva idag, huga. Återkommer nog imorgon efter första praktik dagen!
Take care,

Love/ S

Kommentarer
Postat av: M

Eh....

Nu ska pappa in på provtagning kl 11 isf 9...

Då är han kanske inte klar förrän kl 5...

Har han sagt det?

2009-04-23 @ 07:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0