Tisdag

Shit, jag var verkligen tvungen att tänka till för att komma på vilken dag det var. Dagarna bara flyter ihop när man är ledig så länge, plus att det kändes som söndag igår med Van Veeteren och allt.
Men Tisdag idag iallafall, och det är en riktigt härlig dag! Både idag och igår har det varit massa vårigt ute, sol och varmt, så härligt! Idag när jag och Danne kom till stan från Husum satte vi oss på busstationen och åt glass och väntade på att pappa skulle sluta så vi kunde åka hem med honom, DET är vår! Glass och strålande sol med någon man tycker om. Jag längtar tills det blir årstid för glass nere i hamnen, det är lovely! För övrigt längtar jag till sommaren överhuvudtaget! Fast än jag ska jobba hela sommaren så känns det bra mycket lättare än skola liksom. Plus att vi har bokat hotell till gatu, vi blir en hög med riktigt trevliga människor så jag tror knappast den helgen kan slå fel! Den brukar för övrigt inte göra det heller så.
Egentligen har jag en hel massa saker jag borde och tänkte göra idag, men så fort jag kom hem försvann orken helt! Jag borde plugga, städa rummet och kolla att jag har allt rent och så till Sollefteå, men det känns så fruktansvärt omotiverande så fy! Pia fyler år idag, så tippar på att det blir en tripp upp till Moliden idag när mamma slutat jobba, vilket är rätt snart såg jag nu... Vilket betyder att det är hög tid att hoppa in i duschen och byta till mindre slappa kläder...

Take care,
Love/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0