Torsdag

Dagen har varit fylld av en hel massa saker! Jobbade först, det borde vara kriminellt att behöva börja jobba kl 6 på morgonen, fy tusan vad död jag kände mig! Det visade sig iofs bli ett rätt lugn dag så jag överlevde ju. Sen när jag slutade vid halv tre åkte jag och D till BOOM och kikade på lite allt möjligt. Där hände en rätt rolig grej, Danne hittade en soffa som han tyckte vad mycket bra, och jag tyckte mer njaaa. Så vi gick vidare in i butiken, jag hittade en soffa som jag tyckte var wow och Danne fick jag med mig. Så vi bestämmde oss för att fråga om lite mått och så, för att veta om den ens rymmdes, och när vi ändå vad på gång frågade vi om måtten på soffan Danne hade hittat. Där kom det roliga in i bilden. Vi har fallit för samma soffa, fast i olika tyg! Helt plötsligt vart valet av soffa super enkelt, och innan helgen är över är vi en soffa rikare! Puss på D och puss på soffan!
Nu ska jag sova och vara LEDIG resten av påsken!

Love/ S

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, fan vad fult. med soffan alltså ;D

2009-04-28 @ 15:59:30
URL: http://henniede.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0