Fredag - full fart mot helgen

Mitt galna tillstånd igår gick över tillslut och jag fick lite plugg gjort, efter lite tjat av världens bästa pojkvän. Nu är tentan gjord och det är hela tre veckor tills jag vet om jag behöver oroa mig igen. På tal om tentor har jag kommit fram till att jag har blivit tentasmartare under mitt år på universitet. Jag har aldrig chansat på en fråga jag inte kan, utan lämnat tomt. Helt enkelt för att om jag inte vet att jag kan, vågar jag inte chansa, för tänk om det blir fel? Tänk om det blir helt tokigt och den som rättar provet tror att jag är helt korkad och ja gud vet vad. Nu har jag kommit fram till att spela roll. Det kan inte bli mer än fel. Plus att på universitet ser läraren inte vems tenta den rättar. Den ser bara en kod som ändras för varje tenta, kanske därför...
Iallafall så är jag nu fri som en fågel, ända tills på måndag. Kvällen bjuder på tjejkväll och mest troligt utgång, det blir nog bra det! Sen ser jag fram emot lördagen som kommer att spenderas med Carro och Anton, trevligt värre! Sen antar jag att söndagen bjuder på film och mys med världens bästa. Nä, låt helgen börja!

Take care,
Love/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0