Måndag - here we go again

Japp, skolan har åter igen dragit igång med full kraft! Eller nja. Idag var det egentligen mest bara info, men lika bra det kanske... Så idag har jag fått veta att den nya kursen verkar rätt intressant (vilken jag kommer tycka tills jag måste begrava mig i bäcker), jag ska göra min praktik på kirurg avdelningen (lite läskigt), kursen bjuder på TVÅ tentor och en vfu-uppgift (usch fy och blä) och jag är ledig på min 20-års dag, wohoo! Fast nu som så många gånger annars tvivlar jag på det här. Den här utbildningen. Det är ju för anvarsfullt för mig. Man måste ju vara vuxen och förståndig för att jobba med det. Jag är ju bara ett barn än. Jag har inga planer alls på att fylla 20 om sisådär tre månader... Jag tror att jag egentligen är en undersköterska, utan så mycket ansvar. Men inte får jag jobb som det idag inte... Jag kanske blir vuxen innan jag går ut? Eller? Hoppas. Nu ska jag bekanta mig med den nya studentplattformen och beställa böcket. I lov the studentliv!

Take care,
Love/ S

Kommentarer
Postat av: Carro

Då får du träffa min mamma en massa hihi eftersom hon jobbar på kirurgavdelningen! :D Och jag tror att du kommer passa perfekt som sjuksköterska! Sådeså.

2009-08-31 @ 15:03:22
URL: http://carro89.blogg.se/
Postat av: Eve

Jag har heller inga planer på att bli vuxen... Vi bildar ett team :)

2009-08-31 @ 23:07:14
Postat av: Alba

Jag är fullt övertygad om att du kommer att vara uppgiften tillräckligt vuxen.



Och sen behöver man ju faktiskt inte vara vuxen JÄMT! Ibland får man sparka loss och vara hur sjutton man vill! Eller arton eller sju eller fjorton...

2009-09-02 @ 07:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0