Torsdag - home

Yes man, hemma igen. Firat moster som fyller år idag, trevligt trevligt. Ska upp till Husum igen, jobb imorron. Men jag hoppas på en lugn helg med mycket sol och en del plugg, helst ute i solen. Jag har noll kreativitet att skriva blogg idag. Huvva. Jag fick en skratt attack på jobbet igår. Precis en sån som jag brukade få på gymnasiet. Ni vet då man skrattar och skrattar och skrattar och till slut skrattar man för att man skrattar och det går bara inte att sluta. Och et utlösande faktorn var ett fruktansvärt dåligt ordspråk, nämligen: Har man huggit yxan i båten är det bara att ro som fan!
Det sjuka är att jag ler åt tanken. Nä, nu ska jag dra vidare.

Take care,
Love/ S

Kommentarer
Postat av: #Rebecca Sv

Hoppas du har en trevlig kväll! :)

2009-08-13 @ 20:18:47
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha en bra dag!

2009-08-13 @ 20:30:01
URL: http://mmmydays.blogg.se/
Postat av: Eve

Hahaha!

I love skrattattacker och gymnasiet!

2009-08-14 @ 12:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0