Torsdag - svårt att komma ihåg dagar

Japp, så är det! Jag får alltid fundera när jag ska skriva in rubriken och tänka efter vilken dag det egentligen är. Idag är det torsdag, imorgon fredag, en vecka kvar till tentan och jo, jag har faktiskt kommit igång med pluggandet. Men innan tenta och plugg hänger över en igen så har jag några lediga dagar kvar, känns bra. Bland annat helgen som jag hoppas bjuder på en jäkla trevlig fest, längtar verkligen efter det, var ett tag sen nu känner jag.
Jobbade också sista dagen i måndags, känns skönt att vara lite ledig innan skolan drar igång igen. Känns som att sommaren bara har försvunnit sådär poff allt på en gång. Jag har seriöst missat hela sommaren tror jag. Iallafall alla soldagar, vilket stör mig så jävulskt, speciellt som höstkylan kom nu lagom tills att jag blev ledig, underbart. Eller.Nä, men thats life, får grilla mig i solariet så jag slipper se ut som en snögubbe länge till :)

Take care,
Love/ S

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi följs åt till Solpalatset!!



Shobido!! I miljoner!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-21 @ 07:32:22
Postat av: Mamma

Du, det fanns inte så många soliga dagar att missa...

Och när värsta brännan lagt sig kan vi väl ta en ny tur till Solpalatset tillsammans?

Du & jag, Emil!

2009-08-27 @ 07:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0