Lördag - sommar!

Super härligt väder ute idag, ska snart ta vara på solen! Blir först stan med pappi en sväng, sen ska jag lägga mig ute och starta upp någon form av bränna, sen väntar plugg, Idag ser jag rätt ljust på livet!
Dock går det ju inte att komma undan att man är lite avis på mamma och gänget som just nu ligger på en solsäng vid polen i Alanya och har det bra. Aja, jag är rikare än dom iallafall, höhö!
Ikväll är det tänkt att vi ska träffa tjejerna, var ett tag sen sist. Sen bär det iväg till Husum, och förhoppningsvis mys med lilla Emma, lovely!
Nä, dags att kila! Tjing!

Take care,
Love/ S

Kommentarer
Postat av: Eve

Jag antar att den nyfödda tösen fick heta Emma :)

Och var inte avis på din mamma, se bara på vårt väder :D Underbart ju! Och billigt :D

Och jag hade underbart trevligt i lördagskväll :D Det var typ längesen jag kände mig så mättad på lycka! Wie :D Jag har ju dock börjat jobba vanligt nu idag, lite tungt. Men jag försöker ta en dag i taget och inte stressa mig igenom dagen som en vildhäst. Det dryga är bara att jag inte får betalt för alla timmar.. Jag blir liksom för "seg" då jag inte stressar sönder. Sjukt jobb har jag! :) Well, nu blev det här en hel predikan. Ville ju bara update a little. MVC på onsdag. Du lär få uppdatering om det då. Puss!

2009-06-01 @ 16:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0