Måndag

Helgen är över och sitter än en gång här och väntar på att gå på kväll. Kom just på att jag glömt att fixa lunchen, vilekt jag måste göra nu så jag slipper stressa arslet av mig sen.
Var på ikea med D igår, riktigt trevligt! Kom hem med en hel massa saker och nu har vi allt vi behöver för att flytta in, utom lampor och så var det nåt mer. Men såna saker har vi sett här hemma, så dom inhaldas innan det är dags :)
Nu är det bara fyra dagar kvar här och jag längar en hel massa på att det ska vara över. Jag är rätt uttråkad på min praktik känner jag. Men men, det är som sagt snart slut! Och snart är det sommar, mindre än en månad kvar tills jag får lov, och ca fyra månader tills det är dags att ta tag i plugget igen, lovely!
Nä, nu ska jag fixa lunchen, eller middagen kanske man säger då det handlar om kvällsjobb. Aja, sak samma så är det det som gäller nu och sen kör vi igen, suck!

Tacke care,
Love/ S

Kommentarer
Postat av: Eve

Det är bara till att kämpa på. Jag om någon vet hur det känns att vara less just nu! Nu kör vi!

2009-05-11 @ 14:10:55
Postat av: Alba

Tiden flyger, raring! Snart är du hemma!

Massor av pussar & kramar!!!!!

2009-05-11 @ 14:43:22
URL: http://absolutalba.blogg.se/
Postat av: Carro

:) Man får passa på att vara positiv när man väl har anledning till det:P Va kul med Ikea och jag längtar tills jag får komma och hälsa på i er lägenhet! :) Vi var på ikea i lördags och jag tackar gudarna för att alla grejer rymmdes i bilen haha, tur vi hade antons pappas bil! :P



Va bra att du blir hemma läääänge det gillar jag!Jag vill träffa dig i helgen, får jag det?:D Saknar dig tjejen! Kram Carro

2009-05-12 @ 17:51:27
URL: http://carro89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0