Måndag, rapport....

Har nu kommit tillbaka till den teoretiska världen efter fyra veckor ute i verkligheten ungefär. Sitter och försöker komma frammåt med rapporten som jag såklart har väntat på att börja med tills efter praktiken och ja. Alltid lika svårt att veta vart man ska börja, och nu känns det lite extra drygt, eftersom man ska skicka runt dom i klassen, och ja, en sak om läraren tycker att man skrivit helt uppåt väggarna fel, då får man komplettera. Men klasskompisarna lär ju undra vad man har haft för sig ungefär 8)
Hade iallafall en superhelg med trevligt folk och en riktigt rolig lördagskväll hos Lovisa med mycket trevligt folk, både nya stärnor och gamla bekanta, sånt behövs verkligen ibland! Sen att man mår som man förtjänar dagen efter, det kan man ta när man haft så kul! Ser redan fram emot nästa helg som redan lite löst börjat ta form med lite små planeringar. Hoppas på att få träffa Dannes lilla kusin med, en liten flicka som sa Hej till världen för första gången i lördags morse, 51 cm lång och 3340g tror jag det var, mysigt! Helgerna är mitt liv just nu!
Nä, nu blir det tillbaka till rapporten igen, kände att jag var tvungen att skriva ner lite saker som jag förstår för att avlasta huvudet lite.

Tacke care,
Love/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0