Måndag

Praktiken fortsätter. Och jag är så less av nån anledning! Fy. Jag vill bara att det här ska vara slut och avklarat nu! Men men.
Jag fick nåt infall idag och kom på att jag är så glad över att jag har folk runt ikring mig som bryr sig och stöttar mig! Jag har en pojkvän som betyder hur mycket som hellt, som är så bra på alla sätt och vis, jag har min familj som stöttar mig och alltid ställer upp vad det än gäller, jag har vänner som gör min lediga tid så mycket bättre och påminner mig om att det finns ett liv bortom skolböcker och tentor. Låter sådär lagomt klassiskt töntigt, men ibland får man bara helt plötsligt en tanke om alla runt en som hjälper en fram i vardagen och allt för sällan låter man dom veta hur mycket dom betyder för en. Kärlek till er!

Take care,
Love /S

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar dig över allt annat!

Och jag tror att du gör en alldeles strålande insats och är betydelsefull där du är just nu.

Och du lär dig en massa saker som du aldrig kan få från någon bok.

Och du - du har en mamma som kan ge Fragmin. Hahahahahaha!

2009-05-05 @ 07:51:50
Postat av: Ev

Se hur mycket det kan göra att bo borta en stund! Man inser så mycket nyttigt då :) Även om det är tungt och jättedrygt ibland så tror jag att det är en lysande erfarenhet!

Jag vill hem nu! Jag vill ha sommar nuuu!

PUSS!

2009-05-05 @ 09:37:51
Postat av: Anonym

kärlek till dig punkt!

2009-05-06 @ 13:16:14
URL: http://henniede.blogspot.com
Postat av: Carro

Saknar dig min underbara vän!

2009-05-08 @ 11:37:09
URL: http://carro89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0