Tisdag - mera rapport

Mja, kan väl inte påstå att jag kommit så mycket frammåt men. Sitter i tjära, fy fan vad jag är less. Jag vet inte alls vart jag ska he mig, vart jag ska börja, vart jag ska sluta, vart fan jag ska få sex jävla sidor från?!
Suck, det är tisdag och jag längtar redan till helgen!!!!! På fredag blir det först jobb, sen ska vi fira Eve lite i efteskott, smörgåstårta och kanske lite grillning, det blir mys! På lördagen blir det sen troligen en trip till Husum och till Emelie och Roger, sen tillbaka och på kvällen ska vi fira Carros 20 års dag med lite fest, jag tror och hoppas att det blir en sjukt rolig kväll! Ja, framtiden kan man alltid längta efter...

Take care,
Love/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0