Tisdag

Ensam i lägenheten igen, vilket jag är rätt mycket i veckan, enda dagen som jag jobbar samtidigt som någon är torsdag så. Hade nyss tänkt ta tag i rapporten for real, men jag började kolla på det och kände att det var fruktansvärt svårt utan alla anteckningar som befinner sig i mitt skåp i omklädningsrumet på sjukhuset. Alltså kommer jag att skjuta upp på skiten en dag till. Vilket jag kommer ångra senare, det känner jag på mig, men jag vet inte vad jag kan göra annars. Tänker iallafall göra lita anatomi efter det här. På tal om det känns det så drygt med två tenton i juni. Båda är så pass stora att det känns hopplöst att klara bägge. Och jag måste satsa på anatomin, för klarar jag inte den på två försök till får jag inte gå vidare i utbildningen vilket skulle suga rätt hårt. Samtidigt som jag vet att jag måste plugga röven av mig för den så känns det drygt att lägga den här kursen åt sidan, men jag kan inte ta in allt på en gång. Fy, jag vill jag vill jag vill!
Men nu försöker jag tänka lite på det positiva, jag ska hem i helgen och då blir jag hemma för evigt igen. Typ iallafall. Och jag har en heeeel vecka förutom några timmar på måndag som jag kan skriva rapporten. Det borde jag klara. Dock tog jag på mig att jobba fredag..... Men den ska ju liks in kl 12 på fredag så lika bra att vara klar på torsdag. Nu gled jag in på det ämnet igen!
Nä, nu vill jag hem! Jag vill göra massor när jag kommer hem, massa roliga saker som jag inte måste göra, utan bara vill! Så får det bli. Nu väntar anatomi. och GRATTIS till Evelina som fyller 20 idag!

Take care,
Love/ S

Kommentarer
Postat av: Eve

TACK! :D

2009-05-13 @ 01:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0