Torsdag

Jobbar kväll idag så sitter ensam i lägeheten. Håller på att få i mig nån form av frukost/lunch, sen blir det en stund med kliniska kemin, är dock rädd att det kommer skita sig på lördag ändå. Vilket lär innebära ännu en tenta i början av juni, bajs också! Aja, vi får väl se :)
Halvtidsbedömning idag, känns inte så roligt, visserligen har huduhandeldaren redag sagt att jag kommer bli godkänd om jag inte gör något mycket dumt eller om jag inte gör nåntingt alls, men det jag är mest rädd för just nu är att man ska motivera alla jäkla saker man ska prata om! Koppla till något speciellt tillfälle då man har lärt sig/utvecklat just det. Nä, fy fan! Det här är ju tusen gånger värre är utvecklingssamtalen i skolan kan jag ju lova!
Iallafall. När den här dagen är över tänkte jag och Malin ha en väldigt slapp dag imorron, ska nämligen gå med sjukgymnasterna mellan 8.30-14.00, sen drar vi tillbaka till lägenheten och vid tre åker vi hem tillsammans med Sara, så vi är hemma runt 16 imorron, JAG LÄNGTAR! Hem ljuva hem :) Ska även hinna med två tentor som sagt, en titt i lägenheten, träffa D;s familj som nu är hemma från Egypten, dom har nog massor att berätta, sen blir det nog en ikea tripp på söndag medans Gabbe är på Ångermanlandsläger i kramfors. JAG LÄNGTAR EFTER HELG!

Take care,
Love/ S

Kommentarer
Postat av: Jenny!

ha en bra dag ^^

2009-05-07 @ 11:29:23
URL: http://jeannu.blogg.se/
Postat av: Anonym

få bort dom provocerande töntarna som inte är sig själva från bloggtoppen! utan att jag tjänar på det, vill jag bara tipsa om en sida som ger dig EN MILJON nya besökare om du följer stegen (det är sant) här är länken, se till att DU blir nästa bloggdrottning istället.. http://www.viraltrafik.se/?trafik

2009-05-07 @ 11:30:29
Postat av: Alba

Blä för dem som lämnar kommentarer i syfte att få fler besökare till sin egen blogg. Bojkotta och strunta i att lägga ut kommentarer av det slaget.

Tycker jag!

2009-05-07 @ 13:18:11
URL: http://absolutalba.blogg.se/
Postat av: ALba

Längtar efter dig, grynet!

Vi ses snart!!!

2009-05-07 @ 13:18:45
URL: http://absolutalba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0