Måndag

Min helg var lovely!! Winnerbäck med Carro och Elizabeth i fredags, så jäkla bra var det alltså!! De flesta bästa låtarna körde han och ja. Han var så bra! Och stämmningen på arenan var grym! Förutom dom fulla killarna vi hade bakom oss i början som inte alls var intresserade av vad som hände på scen och mest bara störde, men bara man var kvitt dom så var det grymt. Tänkte lägga in nå bilder, men det vill inte funka så det sket sig.
I lördags vardet hockey som gällde, roligt det med! Bra match, fullsatt arena och vinst. Nice!
Nu ska jag fortsätta plugget. Nej fan! Kom just på att jag glömt göra glasyr till mina snoddas. Måste göra det. Sen plugg. Sen grannfejden!

Take Care,
 Love/ S


Kommentarer
Postat av: caroline

lasse va GRYM !

2009-12-02 @ 08:22:03
URL: http://carroback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0