Måndag

Tiden springer och jag ids inte skriva blogg. Eller grejen är kanske mest att när jag har lust att skriva ner någonting har jag inte en dator till hands och kan skriva, och när jag väl har datorn här har jag ingen lust att skriva. Tänlte iallafall uppdatera och stryka på min "to do list", det har ju gått ett tag och snart är det ju faktkiskt snart dags att fylla 20, oj oj! Sen blir det att kila hem till Dannes föräldrar och se på hockeyn och samtidigt få en liten prommis.
Just ja! Vi har ju köpt en massa julpynt till lägenheter med! Mysigt :) Uppdaterar kanske med bilder då vi har gjort jul här. Nä, dags att dra nu!

 
att alla taklampor ska sitta uppe och funka, börjar bli knivigt med mörka kvällar och lite tunnt med lampor...
att sänglampan sitter där den ska
att vårat "gästrum" är städat och "inrett", med tanke på att det inte verklar bli nån vägg på ett bra tag, bokhyllan = min = I LOVE
att alla lister sitter där de ska efter all målning
att vi kanske har fixat våran super klocka som jag tror kommer bli as cool i köket
att hyllan vi köpt står där den ska och inte är riktigt lika tom som nu
att frysen blir organiserad så att alla kakor jag ska baka rymms, höhö

Take Care,

Love/ S

Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst är det härligt att stryka saker från To do-listor!!!!!!!!!

2009-11-25 @ 07:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0