Onsdag

Sitter hemma framför Bonde söker fru och är förbannad. Förbannad på CSN, på adressändring och lite, lite på HM och Vägverket.
På CSN för att det tar miljoner år att fixa lån, för att det är så förbannat krångligt så man fattar inte vad man ska fylla i, vilka papper man behöver och hur man ska få nåt svar.
På adressändringen för att vi inte har fått nå post eller nå räkningar. Och för att jag inte fick mitt HM paket och att allt är invecklat och jag fattar inte.
På HM för att jag inte fick mitt paket. Hallå, man kan väl skicka en avi via sms fast än jag har flyttat?!
På vägverket för att deras internet tjänst för förlustanmälan av körkort inte funkar, har inte gjort på typ en vecka, nödvändigt att ha en sån om den inte ens funkar?! Aja, nu har jag iaf ringt dit och får papper på fredag om förnyelse av det, heja!
Vilket argt inlägg. Säkert deprimerande att läsa... Huvva! Men.. Ja, så är livet ibland, Mitt liv med mina ord.


Take Care,
Love/ S

Kommentarer
Postat av: Mamma

Se det positiva! Det har tagit tag i en massa surdegar, börjat reda ut och få ordning! Du lär dig något av det.



Always look on the bright side of life, phui phui (vissling)

2009-11-05 @ 07:33:50
Postat av: Carro

Man får klaga. Bara man gör något åt skiten och det gör du, riktigt bra dessutom! Tack för en väldigt trevlig pratstund idag btw:)

2009-11-05 @ 20:09:17
URL: http://carro89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0