Fredag

Jag har ett sjukt sug efter att festa. Helt seriöst. Jag vet inte när jag var ut senast, alldeles för länge sen känns det som! Dock har jag en massa andra trevligheter planerade i helgen + mitt körkort är borta (kom på att jag måste förlustanmäla, men vv.se kan ju ta och dö eftersom att det inte funkar och jag orkar inte ringa kundtjänst men jag måste ju för jag måste som ha ett körkort. Fan. vart är det egentlgien?!??) och det går ju tungt att komma in på nån krog utan leg, såååå gammal ser jag nog inte ut att vara. Men fixas måste det med tanke på att jag har massa trevliga saker framför mig, inte minst en 20års dag, plus att jag vågar ju knappt köra bil, haha!
Anyway, nu ska jag försöka hitta på nåt vettigt att ta mig för, börjar inte förrns ett... Tänkte bosätta mig här fram till tolv sen käka lite med tanke på att det troligen är alldeles för länge tills jag kommer hem till någon middag.  nä, men jag har noll vettigt kvar att dela med mig av.

Take Care,
Love/ S

Kommentarer
Postat av: Anonym

erhm!

det ryktas om fest nästa helg.

2009-11-03 @ 17:14:46
URL: http://hennydahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0