Tisdag - rapporten klar

Japp, äntligen är den där förbannade rapporten klar. Deadline om tre minuter, alltså typ 18 sen jag skickade in min, Kanske dags att kika om de andras ramlat in. Hm, har fortfarande inte fått två, aja, det kommer kanske, inte mitt problem! Woho!
Jag tänkte fira med att baka blåbärspaj, vart som sugen nu när jag suttit och stressat och varit arg och förtvivlad om vartannat hela dagen. Uppskattar säkert D med när han kommer hem (:
Sen ska jag fundera på om jag borde ta tag i något här hemma, har en hel lista jag vill ska vara gjort nr jag väl fyller 20, hoho :) typ:
att alla taklampor ska sitta uppe och funka, börjar bli knivigt med mörka kvällar och lite tunnt med lampor...
att sänglampan sitter där den ska
att vårat "gästrum" är städat och "inrett", med tanke på att det inte verklar bli nån vägg på ett bra tag, bokhyllan = min = I LOVE
att alla lister sitter där de ska efter all målning
att vi kanske har fixat våran super klocka som jag tror kommer bli as cool i köket
att hyllan vi köpt står där den ska och inte är riktigt lika tom som nu
att frysen blir organiserad så att alla kakor jag ska baka rymms, höhö
typ ja. sen så måste jag hänga tvätten och ta bort min döda tomatplanta från växthuset också. Det kaaaaanske blir dagens projekt.


Take Care,

Love/ S

Kommentarer
Postat av: Mamman

Du kan ju hämta dina champagneglas och ställa i hyllan... och lilla påskhönan... och trästudenten... Woah hahahahahaha

2009-10-28 @ 07:42:45
Postat av: S

Finns redan planer på VAD som ska stå där, speciellt utvalda saker, höhö!

2009-10-28 @ 16:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0