Torsdag - Lars Winnerbäck

Okej, det här är värt ett alldeles eget inlägg.
När jag gick i ettan på gymnasiet fastnade jag för Winnerbäck. Och jag är fortfarande lika fast. Så jävulskt bra, så förbannat träffsäkra texter och jag vet inte allt. Han är helt enkelt bäst, och en av dom bästa dagarna i mitt liv var nog på Nydalabadet i Umeå där jag och en hel drös underbara människor såg han konsert, typ -06 eller när det var. Och snäppet bättre var nog när jag, mamma, Eve och Paula drog ner till Linköping mitt i vintern och såg avslutningen på hans turné, det var väl -08 skulle jag tro. Och nu i November, vet jag att det kommer bara precis lika underbart, här på hemmaplan, med en massa nya låtar, som alla är grymma. Det kan inte bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0