Torsdag

Jag känner mig verkligen helt lost i veckodagarna nu. Hade min första lediga dag sen i torsdags igår, vilket innebär att jag typ har glömt att det har varit helg, så jag har just levt världens längsta vecka. Sen var jag ju ledig igår, och ändå är det torsdag. Mysko schema dom här sjuksköterskorna lever med...
Iallafall så är det faktiskt torsdag, och jag tror jag är ledig imorron, vilket bjuder på en långhelg, woho! En långhelg som troligen slutar med en heldag i Sundsvall med Carro och Anton, japp japp, nice! Var tänkt att göra IKEA och resten av birsta osäkert. Nice, dock tråkigt att man inte är ekonomiskt oberoende för tillfället. Men det kanske är sällskapet som blir det bästa med den dagen!
Idag så tänkte jag ta världens längsta sovmorgon eftersom jag är heeeeelt slut på, men pojkvännen ville annat och fick mig att vakna sådär strax efter åtta och letade diverse saker, missade bussen, och jag kliver upp och skjussar honom, jag måste ju vara snällast i världen ibland. Iallafall är jag inte speciellt trött just nu, men borde sova en stund, annars kommer jag vara döden ikväll innan jag kommer från jobbet, lovar! Nä, dags att runda av.

Take care,
Love/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0