Måndag - tillbaka till verkligheten...

Japp, tillbaka till verkligheten. Nyårsfirandet i Marsliden var trevligt. Liksom lugnt men ändå lite party. Alldeles för lite sovmorgon, men annars fint! Känns skönt att temperaturen steg lite så vi slapp leva med -30, jag hade seriöst inte stuckit näsan utanför dörren, inte ens på självaste tolvslaget!
Men som sagt, vi slapp!
Nu är det bara att ta tag i plugget igen, vill mest bara kräkas på skiten men så är det. Arbetet är nästan klart, bara hemtentan kvar då. Statistik i mitt hjärta. Men jag klagar inte. Jag skulle inte alls hellre ligga kvar i sängen. Att dra sig ut till bussen innan alla morgonprogram på tv har börjat, i massa minus och snöstorm måste ju vara det bästa som finns!


Take care,
Love/ S

Kommentarer
Postat av: carro

du är duktig.

2010-01-05 @ 12:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0